Bio lördag

Woho skooola imorn!, längtar vääärkligen INTE:D haha.. aja igår va jag på Heron City för att gå på Bio, bowla och käka mat med Amanda. Vi började med att äta mat på Pizza Hut men det va gott, åt Kebab pizza!! haha kmr ni ihåg den där låten på melodifestivalen som typ gick "kebab pizza seltjoiviska" eller nåt sånt?xD hur kom den med liksom?? haha... sen så drog vi å bowla, fick faktiskt en strike, Yeah! och nåra sperrar (stolt) men inte vem som vann men kanske var lika bra det? haha. sen så handla vi massa popcorn, snaks och GODIS. men så var det bio, vi såg Ice Age 3, (hahaahha). satt å garva med småbarn runt omkring mej. haha normal humor liksom... men det va nice^^ sen så fick vi skjus hem av amandas granne:p sen så gick jag å la mig för att tycka lite synd om mig själv, jag lever nu p halstabbleter och alvedon... varför måste man vara sjuk på en helg??:( aja nu ska jag gå å träna me hunden^^ ha en bra kväll! tjoflöjtans som jag brukar säga till Eva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0