Tillbaka!

Hejsan:D nu är jag tillbaka från Säfsen^^ Det var super kul:D Det fanns inte så jätte många backar men dom som fans var kuliga^^ Spec hoppbacken:D hehe såklart har jag gjort bårt mej och skrattat åt andra som gjort bort sigxD Haha vi kan väl börja mig mig.... Haha jo vi börjar väl med när jag körde in i en gammal gubbe...  Haha mina skidor började glida iväg när jag stog i lift kön, oich framför migs tog då gubben, å jag körde rätt på honom bakifrånxD haha han bara OJ så kan det gå... Hans fru såg inte heller spec glad utxD Sen så när jag skulle hoppa av ankar liften så fastnade jag såklart i den.. och rammlade xD som tur var åkte ingen bakom mig så jag han kravla bortxD Sen hände detv lite andra små sakerxD Sen kan vi väl ta dom andra som gjorde bort sigXD Haha det var en gubbe med sitt barnbarn typ, och så rammlade barnbarnet av liften, och då fick ju hans farfar/morfar hoppa av och då fastande han å tappade ena skidan och hoppade runt på en skidax'D mitt i lift backen, sen när jag ha åka förbi han så störtade han precis bakom migxD Sen när jag och O skulle hoppa på ankar liften så rammlade honxD och jag stog där och as garva och alla bakom oss blev shit suraxD tillslut kom hon upp och vi drog ivägxD ja ni kan nog fatta att jag har haft rikigt skoj:D Tuvär han jag knappt ta nåra bra bilder:/ men kanske kmr upp nåra imorgon^^

Kommentarer
Postat av: v

sv: hihi jo dom är as goda nu när dom ar lite kladdkakiga och kalla. Det seplar ingen roll gör som du vill :)

2009-03-05 @ 18:11:30
URL: http://enligtveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0