plums i diket!

haha idag kom min pappa på att vi skulle ut och gåxD Och det lätt i så frestrande precis men jag gjor de endå... När vi nästan var hemma så skulle vi hoppa över ett dike... och ja, ni kan ju nästan fatta vad som händexd Jag skulle ta ett snyggt litet skutt över men min ena fot hamnade lite på efter kälke... och ja den dånka i isen så den sprack och hela min fot blev dyngsur xD och lite av mitt ben. haha så jag fick gå hem med en droppande fotxD sen var det bara in med allt i trokskåpet xD haha mobbat... Aja sen resten av dagen har jag ridit  och hoppat med pållen^^ och det gick bra. Sen har jag bara varit hemma. Och idag ska min bror å min pappa på Metallica:P så dom kmr typ hem mitt i natten så jag få det lite lungt här hemma^^ aja nu ska jag ta en kvälls macka för jag åt lunch vid tre så orkar inte en hel middag. Ha en bra kväll för nu måste jag plugga:( Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina :D

haha , sånt gör jag hela tiden (H).

förut idag så satt vi 7 stycken vid en bänk, (jag längst in) och så öppnade jag en cola (som ngn hade skakat), och du kan du gissa vad som hände. dom andra bara skratta xD. "du blev ägd av en cola" sa dom oxå XDD .

haha , btw, Metallica!! vill se :D XD

Kram ´<3

2009-03-09 @ 22:34:06
URL: http://yevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0