Helgen

Min helg har varit låång! man kan säga att den redan började på i fredags! Jo i fredags var jag och träningstävlade i södertörn^^ Jag hoppade bara 70cm (hahaxD) men det gick bra^^ fast jag kom fel på ett hinder så jag rev det sen så va det sista hindret jääätte läskigt (tyckte Ida iaf) Så hon ville först inte hoppa det men jag drev på så hon tog att onstigt hopp över det och rev, men hopped belv som sagt lite konstigt så jag hamna på sniskan så jag låg typ på hennes hals (xD) men jag kunnde hålla i mig ööver mållinjen men efter den så delade jag och Ida på oss haha! Och jag kunnde inte göra något annat en att garva åt det när jag gick utxD så jag tyckte det blev lyckat^^ Sen i lördags började jag med att åka och rida 10.30^^ det gick super bra hon va shit fin:D (hästen assåxD) sen drog jag hem och duschade sen skulle jag på  70års fest... men jag drog först till min farmor och farfar och väntade på att kl skulle bli 18.30 för dte var då festen började:P
Och jag kan bara säga en sak, Skit tråkig! xD haha bara gammlingar där som och typ nåra småbarn... så jag hade det inte så skojigt precis... men iaf jag var där till typ 22.30 så jag var inte där så länge:P då drog jag hem till min farmor och farfar igen och väntade på att min pappa skulle städa klart så vi sen kunnde dra hem. Kl typ 12 så kom han och jag drog hem:P sen så gick jag och la mig för jag skulle nämligen dra upp kl 6 idag xD usch usch uschxD För idag har jag varit och jobbat på S-tälje ridklubb^^ har stått och säljt mat och godis och det var rätt kul faktis^^ stog där till kl 11 sen så kollade vi lite på hästhoppning för det var tävling där^^ sen så var det bara att åka hem och jag var då skit trött så jag gick å la mig igen (xD) och sov nån timma^^ fett nice:D sen snart ska jag på bio^^ ska typ se, Watchmen :P Tror den handlar om nån super hjälte elr nåt sånt. aja hoppas ni har haft en bra helg nu måste jag plugga till HK provet jag har imorn... xD Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0