Godkväll

Hej hej! Oj oj oj ser att jag inte bloggat på super länge!:O  Har liksom inte hunnit:/ jag har ridit massor och haft mkt att plugga.... Men nu har det börjat avta sig. Fick till backa både mitt No prov och musikprov idag, vg på båda:O Det trodde jag då aldrig.... xD Och idag hade jag Ma prov:( Fast jag tror det gick ganska nra fakits! Och nästa vecka har jag Hk prov.... och imorn har jag engelska redovisning... blää säger jag bara! Nu måste jag skriva en engelska dialog och en engelsk meny... som ska in imorn!:O (AHH!) haha kul kul.... (NOT)! Sen på fredag ska jag åka och tränings tävla, och på lärdag ska jag typ på 70års fest... (blä!) och på söndag ska jag jobba på s-tälje ridskola och sälja mat och sånt och då måste jag upp kl 6 på en söndag!:O aja ska bara vara där till kl11 så jag kan dra hem å sova sen^^ aja nu måste jag plugga som in i helvete xD Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0