tandläkare...


Idag var jag hos tandläkaren :O usch jag hatar det:O och jag fick börja med attbli fotad i munnen, och den där kameran gör så J*VLA ont:O asså jag håll på att svimma:S och inget kort blev bra så jag fick ta shit många:O aj aj aj säger jag bara:O sen höll själva tandläkaren på med mina tänder, och jag fatta ingeting om va hon saxD hahaxD hon försökte berätta hur jag skulle borsta tänderna men jag kunnde knappt förstå vad hon saxD haha inte så lyckat, men ska ditt på torsdag igen så ska typ nån berätta lite saker för migxD haha önska mig lycka tillxD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Att du vågade. Jag vågar inte gå till tandläkaren längre :P

2009-01-20 @ 15:36:47
Postat av: Sanna

Vad jobbigt med tandläkaren :)

2009-01-20 @ 19:08:38
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0