För sov mig...


Idag hade jag inget bra start alls... Jag vaknade inte av min väckarklocka så en kvart innan skolan börja väkte min käre bror mig frågade om jag inte skulle det skolan, haha jag vaknade med ett ryck å frägade hur mkt klockan var, joo den var kvart i 8... Jag slänge av mig täckte å klädde på mig på endast nåra sekunderxD haha nytt rekord för migxD sen sprang och in å fixade mig.... inget var resultat direktxD hahaxD sen så drog jag till skolanxD han inte ens äta nån frukost..
Och såklart så var det äklig fisk i skolan så jag åt bara en macka sen drog jag ner till gårn å köpte lite glass xD haha dagens näringsrika lunchxD hahaxD så idag blev det inte en så lyckad dagxD haha och så fick jag värsta skratthanfallet när jag hade so, och då kom och våran lärare förbi och sa: jaa har sitter man å skrattar på lektions tid, eller nej ligger ner å skrattar... och jag låg där å asgarvaxD haha rikigt lyckad dag idag(A) XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0