Tolkning:D

Idag  gick jag upp kl nio:O (hade alarm)  Och klockan 10 drog till stallet för att tolka:D Det var super skojigt:D ni som inte vet var det är så åker man pulka bakom häst:p fast vi åkte tefat:D  Haha fy fan va kuligt det var:D tuvär glömmde jag kameran hemma så det blev inga bilder men kanske kan låna fråga om jag kan ta nåra av dom som var me:) Ja ni får se senare:D Fast jag kmr inte kunna blogga fram till på söndag:( För jag ska till SÄFSEN:D Gud så jag längtar:D åker imorgon på morgonen:D hihi:D Fast jag har lite dåligt samvete för jag har massor att göra i skolan:S och så har jag tappat bort min NO bok som jaf MÅSTE ha:O För har prov nästa vecka:S Usch usch usch:S Aja det kmr nog gå bra...
ha ha.... Nu ska jag bara sitta och lyssna på musik och snart fixa mat:)

Kommentarer
Postat av: V

sv: gör inge :P Aaa ska föröska hinna och göra det mer avanserat :) Men tror du att om vi filmar på Måndan kan du sova över till tisdan? för det tar ju tid.. Haha jag såg dig också eller din mamma men man reagerar typ inte förens ni åkt förbi xD

2009-02-25 @ 18:15:39
URL: http://enligtveronica.blogg.se/
Postat av: v

sv: ah okej :)

2009-02-25 @ 20:19:25
URL: http://enligtveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0