Gårdagen

Igår åkte jag ju till S-tälje^^ Och när jag skulle gå till bussen så måste jag gå över ett dike... så jag tog ett litet skutt över den, och ja såklart man ramlade i snön... När jag väl var uppe på fötterna så såg man ut som en missbildad snögubbe... hahaxD. Men jag kom faktis till bussstationen(A) Sen på tåget satt jag och flummade med en gammal klass kompis och hans kompis:P haha. Sen kom jag väl fram och började leta efter termobrallor...  Och sökandet blev inte lyckat... men jag hittade nåra kanske byxor så dom får det nog bli. Men jag hittade iaf en sper skön flicetröja:D både luddig inuti och utanpå:D  den ska bli skön att ha^^ Sen tog och lite fika med min mamma. och vi satt as bra så vi kunnde se alla som gick förbi på gatan utanför. Gud va konstiga männsikor det finnsxD Såg en 11 årig tjej som hade alldels förhöga klackar så hon gick som, jaaa vet inte ens om det finns ord för detxD kanske som en hmmm, jaa ni förstår nog va djag menarxD sen passade jag också på att köpa färg för att tona mitt hår^^ så nu är jag enu mer brunhårig:D blev faktis nöjd^^
Ha en bra dag Ciao och glöm inte att köpa semlor:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0